lørdag 20. juni 2009

Ei herlig uke på Sunnmøre!


Hele sist uke ferdet jeg rundt i Sunnmøre sammen med gode Hege. Uka gikk alt for fort, men vi fikk da gjort en hel del likevel. Mandag gikk vi rundt i Ålesund, hvor vi benyttet eneste regntimen den dagen til å traske opp trappene til Fjellstua. Her hadde vi nydelig utsikt over byen som vi nøt sammen med kakao og brownies. Seinere traff vi Synnøve, Per-Henrik og Ingeborg, samlingen ble på Peppes. Veldig koselig!

Ellers i uka har jeg fått oppleve Hege på taekwondo-trening, sett på vel og merke. Tøft! Høydepunktet i uka var nok fjellturen på Vallahornet på Ørsta, etterfulgt av hyttetur på hytta til Kamilla. Her grilla vi, varma oss i stampen, spilte fra A til Å og generelt koste oss masse. Takk for en utrolig koselig tur!

Tusen takk for ei fin Sunnmørsuke, Hege <3

Så bar det hjem igjen, jobb venter. Denne helgen har jeg også besøk av min lille venninne Victoria på seks og et halvt år. Har sendt henne ut sammen med nabohundene og min lillebror for å kjøpe vaskesvamp. Vi skal vaske bilen vi.. Hun har gledet seg lenge til å få vaske frontruta, hehe. Man skal tidlig krøkes ja..:)

Ellers gleder jeg meg, som de fleste, veldig til Skjærgårds. Kun rett over ei uke til! Vi ses :)


Herlig gjeng!

Hege og Per-Eirik :)

Fin utsikt over Ørsta

Her koser vi oss dere :)

Det handler om NAF-boka, hvor går raskeste vei til Rennebu?

Det va en sååå koselig kveld!

Var ute og gikk med hundene i går også ja..

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig! Skulle ønske jeg også hadde vært der...
    Gleder meg til å se dere igjen på Skjærgårds!

    SvarSlett